This blog is under FaceLift, to serve you better, Sorry for any incovinience...

About The Soonex

Get in Touch

Your e-mail address is incorrect. Please check it and try again.

Thanks for your subscription!

Isteri sarat mengandung, dara sunti pula jadi mangsa nafsunya

KOTA BHARU - Seorang remaja berusia 19 tahun mengaku tidak bersalah di Mahkamah Sesyen di sini, semalam atas tuduhan merogol kenalannya yang berusia 13 tahun, tiga tahun lalu.

Mohamad Azansazuan Mamat dari Kampung Paloh Rawa, Machang didakwa merogol mangsa sebanyak dua kali pada bulan Disember tahun itu.

Berdasarkan tuduhan pertama, dia didakwa merogol mangsa antara jam 4 dan 5 petang di atas tanah dalam semak di Kampung Cina, Machang.

Manakala pada tuduhan kedua, tertuduh sekali lagi didakwa merogol rakan sekolahnya itu pada masa yang sama di dalam sebuah kereta jenis Perodua Kancil di kampung sama.

Tuduhan terhadapnya dikendalikan Timbalan Pendakwa Raya negeri, Intan Nur Hilwani Mat Rifin mengikut Seksyen 376 (1) Kanun Keseksaan. Sabit kesalahan, tertuduh boleh dihukum penjara yang boleh sampai 20 tahun dan boleh dikenakan sebat.

Tertuduh (kiri) dikawal polis keluar dari mahkamah selepas mengaku tidak bersalah.

Pada prosiding semalam, Hakim Ahmad Bazli Bahruddin membenarkan tertuduh diikat jamin RM15,000 dengan seorang penjamin sebelum kes itu ditetapkan untuk sebutan semula pada 2 Oktober depan.
Ketika dibawa keluar dari lokap semalam, tertuduh dilihat memeluk ibu dan isteri yang sedang sarat mengandung. Suasana bertukar hiba apabila mereka sekeluarga menangis sebelum tertuduh mencium perut isterinya dan dibawa pergi oleh polis.

Tag : Sosial
0 Komentar untuk "Isteri sarat mengandung, dara sunti pula jadi mangsa nafsunya"
Back To Top