This blog is under FaceLift, to serve you better, Sorry for any incovinience...

About The Soonex

Get in Touch

Your e-mail address is incorrect. Please check it and try again.

Thanks for your subscription!

Doa-Doa Untuk Memusnahkan Sel-Sel Kanser (Cancer).

DOA-DOA UNTUK MEMUSNAHKAN SEL-SEL KANSER.


Assalamualaikum

Alhamdulilah dapat lagi bernafas di muka bumi Allah dan marilah berselawat ke atas junjungan besar nabi Muhammad. Hari ini bersemangat hari ini untuk menaip dan tadi tadi acik ada dengar tentang apa yang hendak acik ceritakan dan acik terjumpa di salah laman web.

Sekarang ini kalau kita dapat lihat apa yang di ceritakn di media massa mahupun media cetek mengatakan tentang penyakit barah (cancer ) kanser dan bahayanya. Yelah acik tahu penyakit itu semuanya dari Allah tapi kita haruslah menjaga kesihatan dan usaha untuk mencegah dari terkena. Acik dapatkan maklumat tentang kanser ini di 8 surah untuk menghampuskan sel-sel kanser (sumber)

Lapan surah ini diamalkan dan dibaca untuk memusnahkan sel-sel barah kanser. Jika pesakit dapat membacanya lagi baik. Jika tak terdaya atau kurang baik bacaannya maka boleh minta suami, ayah, ibu atau orang lain membaca untuknya.

Selok-eloknya sebelum memulakan bacaan surah dibawah :

1. Istighfar 10x.
2. Salawat Nabi 10x.
3. Al-Fatihah 1x.

Sediakan sebotol secukupnya air yang bersih lagi suci dan setiap kali habis surah dibaca, ditiupkan kepada air. Pesakit dinasihat minum air bacaan tiap-tiap hari dan sapu/mandi pada anggota yang kena barah kanser. InsyaAllah kerana sakit dan sembuh semua kekuasaanNya.

1. Surah Al Maidah (Ayat 82-91).
2. Surah Al Araf (Ayat 70-81).
3. Surah Ar Ra’d (Ayat 16-28).
4. Surah Al Anbiyaa’ (Ayat 38-50).
5. Surah Asy Syu’ara (Ayat 185-227).
6. Surah Az Zummar (Ayat 42-52).
7. Surah Ghafir (Ayat 67-77).
8. Surah Az Zukhruf (Ayat 52-70).

Kepada kamu semua TOLONG SEBARKAN kepada ahli keluarga dan saudara yang sedang mengidap penyakit kanser. Semoga dengan menolong mereka yang sakit, akan juga mendapat pahala dari bacaannya serta pahala kerana menolong sesama hamba yang benar-benar memerlukan pertolongan dan penyembuhan dari-Nya

Amin..

Insyallah dengan berkat dan usaha secara lahiriah serta rohaniah, kesengsaraan yang ditempuhi ini akan sembuh jua hendaknya. Bersama-samalah kita berdoa kehadratnya.

Tag : Doa & Dzikir
0 Komentar untuk "Doa-Doa Untuk Memusnahkan Sel-Sel Kanser (Cancer)."
Back To Top