This blog is under FaceLift, to serve you better, Sorry for any incovinience...

About The Soonex

Get in Touch

Your e-mail address is incorrect. Please check it and try again.

Thanks for your subscription!

Tip Sihat Merokok.

Pelik tapi benar, sebut je bab merokok mesti kita akan ingat tentang bahaya merokok. Tahukah anda? Rokok adalah penyebab utama kepada pelbagai penyakit jantung dan paru-paru. Namun dengan menghisap rokok tidak akan memendekkan usia anda walau sesat/ sedetik. Tahukah kamu Yahudi dengan propaganda dan jarum yang paling halus telah menyebarkan propaganda setiap sedutan akan memendekkan usia anda sesaat. Dengan cara itu Yahudi boleh melemahkan semangat perjuangan muslim untuk menghadapi musuh mereka.
Walaupun pelbagai peralatan dan jentera peperangan yang canggih dicipta untuk memerangi muslim/ Islam, teknik peperangan yang strategik dan kejam serta zalim digunakan peperangan ke atas islam tidak akan dimenangi oleh mereka sekiranya akidah umat Islam tidak dipesongkan. Peperangan yang dirancang dan di anggotai oleh kuasa besar dunia terhadap islam bukannya untuk menghancurkan sifat kebendaan (meterialistik) namun ianya adalah peperangan untuk menakluki akidah islam yang benar.
Walau apapun yang hendak saya coretkan, itulah kebenarannya disebalik setiap rampasan kuasa yang sedang berlaku, dirancang dan dalam perancangan musuh islam tujuan dan matlamat utamanya adalah untuk memesongkan akidah umat Islam.
Pemimpin-pemimpin yang pernah mengikut telunjuk mereka digulingkan dengan cara pemberontakan rakyat yang didalangi oleh kuasa besar dunia ini atas konsep autokratik, namun sebenarnya mereka takut akan pemimpin ini bangkit dan menghapuskan mereka. Kita ambil contoh bekas presiden Iraq, Saddam Hussien seorang pemimpin yang berani.
Sebelum Iraq menceroboh Kuwait, pada 90an. Amerika Syarikat adalah tulang belakang kepadanya dalam peperangan selama 8 tahun ke atas Iran, jiran terdekat Iraq. Amerika Syarikat membekalkan senjata dan kepakaran mereka kepada Iraq untuk menentang Iran. Akibat peperangan yang berlanjutan selama bertahun, kos peperangan telah meningkat maka Iraq telah memilih bekalan senjata dan kepakaran dari musuh Amerika. Disebabkan oleh perkara sedemikian, Amerika telah menyerang balik Iraq dengan bantuan negara-negara Arab yang lain yang tunduk kepada Amerika.
Iraq tidak boleh dibiarkan bebas kerana ini akan mengancam mereka suatu hari nanti. Segalanya adalah bermatlamat dan matlamat utama adalah untuk menghapuskan Islam. Disamping itu mereka juga ingin mendapatkan peluang dalam pembekalan minyak (petroleum) yang dikeluarkan oleh negara arab.
Tag : Kesihatan
0 Komentar untuk "Tip Sihat Merokok."
Back To Top