This blog is under FaceLift, to serve you better, Sorry for any incovinience...

About The Soonex

Get in Touch

Your e-mail address is incorrect. Please check it and try again.

Thanks for your subscription!

Siapa Pengunjung blog ini?

Pada pandangan anda semua, agak-agaknya siapakah pengunjung yang mengunjungi blog ini. Tentu kamu semua ada jawabannya. Kamulah pengunjung blog ini. Siapakah kamu semua? Apakah pekerjaan kamu semua.
Siapa kamu semua itu tidak aku ketahui, namun yang pasti kamu semua adalah rakyat Malaysia walaupun dari mana kamu datang tidak kira dari Semenanjung atau Sabah dan Sarawak. Kebanyakkan kamu adalah penjawat awam berdasarkan apa yang kamu baca dan kamu semua menggunakan komputer pejabat untuk mengunjungi blog ini. Betul atau salah. Mungkin ada betulnya dan kebarangkaliannya 95% daripada kamu adalah seperti yang saya nyatakan di atas.
Adakah saya nie seorang ahli sihir untuk berkata demikian, bukan tetapi berdasarkan kepada statistik analitik saya cuba mengenali kamu, Kenalkah kamu siapa saya yang menulis dan memiliki blog ini?
Tag : Blogging
0 Komentar untuk "Siapa Pengunjung blog ini?"
Back To Top