This blog is under FaceLift, to serve you better, Sorry for any incovinience...

About The Soonex

Get in Touch

Your e-mail address is incorrect. Please check it and try again.

Thanks for your subscription!

Jana Trafik

Sememangnya menjadi impian Blogger untuk mendapatkan trafik yang banyak apabila menulis blog. Tahukah kamu, tajuk/ entry post adalah satu faktor untuk menjana trafik ke blog anda selain daripada referer daripada bloglist seperti ohbelog.com, gengcyber.com dan juga busuk.org.
Pemilihan tajuk adalah penting dalam menjana trafik keblog anda. Tajuk merupakan satu faktor untuk menjana trafik ke blog anda. Disamping isi atau pengisian artikel yang bermanfaat dan dipenuhi dengan maklumat berguna untuk digunakan dalam blog anda. Sekiranya anda tiada maklumat atau isi yang ingin ditulis, anda bolehlah menggunakan isu semasa yang hangat dan hebat diperkatakan. Cuba tengok trafik ke blog anda sekiranya anda menggunaka tajuk yang hangat tidak perlu isi anda berkaitan dengan tajuk yang ingin anda perkatakan.
InsyaAllah trafik keblog anda mencanak bagaikan mendapat satu sentuhan ajaib walaupun artikel anda tidaklah seberapa. Ini adalah kerana faktor first impression yang selalunya menjadi pendorong untuk pengunjung melawati blog anda.
Tag : SEO
0 Komentar untuk "Jana Trafik"
Back To Top