This blog is under FaceLift, to serve you better, Sorry for any incovinience...

About The Soonex

Get in Touch

Your e-mail address is incorrect. Please check it and try again.

Thanks for your subscription!

Apple ditinggalkan…

Aku terkejut dengan berita yang didengar, Steve Jobs pengasas Apple Inc telah meninggal dunia pada usia 56 tahun. Berita ini amat mengejutkan dunia teknologi dimana Steve adalah seorang inventor yang telah mengubah cara dunia ini berfungsi dengan penciptaan produk atau gadget yang mengubah cara hidup manusia.
Born February 24, 1955, and then adopted, Jobs grew up in Cupertino, California -- which would become home to Apple's headquarters -- and showed an early interest in electronics. As a teenager, he phoned William Hewlett, president of Hewlett-Packard, to request parts for a school project. He got them, along with an offer of a summer job at HP.
"Steve's brilliance, passion and energy were the source of countless innovations that enrich and improve all of our lives," Apple said in a statement. "The world is immeasurably better because of Steve."
antara kata-kata yang diluahkan oleh peminat dan rakan.
Ikutilah apa kata mereka yang mengenali Steve Jobs
Diharapkan dengan kehilangan ini, Apple Inc tidak akan berhenti setakat disini dalam proses menyempurnakan ciptaan dan produk yang mereka hasilkan dibawah kepimpinan yang baru dan jurutera teknologi yang ditinggalkan oleh Steve Jobs.
http://whoamieitismei.blogspot.com/2011/09/apple-product.html
0 Komentar untuk "Apple ditinggalkan…"
Back To Top