This blog is under FaceLift, to serve you better, Sorry for any incovinience...

About The Soonex

Get in Touch

Your e-mail address is incorrect. Please check it and try again.

Thanks for your subscription!

Gagal Beri Suami Zuriat, Wanita Arab Tawar Suami Isteri Baru & Hadiahkan Kereta Mewah

Rata-rata suami tentu mahukan seorang isteri yang cantik, prihatin dan penuh dengan kasih sayang..Bagi seorang lelaki di Arab Saudi, dia amat bertuah mendapat seorang isteri yang sangat istimewa dan jarang boleh dilakukan oleh para isteri yang lain..Nak tahu sebab apa, meh baca kat bawah ni..

Arab Saudi - Seorang wanita Arab Saudi yang tidak mampu melahirkan zuriat untuk suaminya telah mengambil keputusan untuk menawarkan isteri baru kepada suaminya dan sebuah kereta mewah, lapor sebuah akhbar tempatan Isnin lalu.

Wanita yang berusia dalam lingkungan 40 tahun itu telah mengambil langkah yang "luar biasa" dengan memilih bakal isteri yang sesuai untuk suaminya selepas dia berasa tidak mampu untuk melahirkan anak, lapor akhbar Daily Al-Bilad dan menambah si isteri berkenaan juga sanggup menaja perkahwinan baru suaminya itu.

Wanita itu juga menghadiahkan sebuah kereta mewah kepada suaminya itu sebagai kejutan kepada orang-orang kampung, saudara mara dan sahabat handai mereka, tambah akhbar itu lagi.

Seorang guru wanita Arab Saudi juga pernah dilaporkan sebelum ini menaja perkahwinan kedua suaminya dengan salah seorang murid perempuannya. Guru wanita itu sanggup mengeluarkan belanja yang mahal untuk perkahwinan tersebut selepas si suami meluahkan hasrat untuk berkahwin dua.

Baru-baru ini juga, seorang lelaki Arab Saudi telah berkahwin dengan seorang murid, guru dan seorang pengetua.

Lelaki tersebut yang berusia dalam lingkungan 50 tahun tidak dinamakan oleh akhbar Arab Saudi, Okaz kerana berlaku kekacauan dalam majlis perkahwinan tersebut.

Lelaki tersebut juga telah berkahwin empat di mana isteri barunya itu bertugas sebagai seorang pegawai penyelia pendidikan dan kebanyakkannya menyelia sekolah tempat isteri-isteri lain suaminya bertugas.

Sementara itu, guru sekolah itu berkata kepada akhbar berkenaan bahawa cara dia berinteraksi dengan isteri-isteri lain suaminya itu adalah sama seperti mana dia berinteraksi dengan para pelajar dan pegawai atasan yang lain.

0 Komentar untuk "Gagal Beri Suami Zuriat, Wanita Arab Tawar Suami Isteri Baru & Hadiahkan Kereta Mewah"
Back To Top