This blog is under FaceLift, to serve you better, Sorry for any incovinience...

About The Soonex

Get in Touch

Your e-mail address is incorrect. Please check it and try again.

Thanks for your subscription!

Cara Menjana Pendapatan Dengan Affiliate

Dua hari lepas, setelah publish artikel berkenaan komisen dari JomNiaga, ada yang bertanya dari mana belajar tentang Teknik Pemasaran Affiliate? Berapa yang perlu dibayar untuk mendaftar ke JomNiaga dan berapa banyak modal yang diperlukan untuk belajar tentang Affliate Marketing ataupun Pemasaran Affliate ni?

Jawapannya… daftar JomNiaga secara percuma, tak ada apa-apa bayaran pendaftaran pun. Malah tak perlu keluarkan sesen modal sekalipun untuk belajar tentang Pemasaran Affiliate ni. Korang hanya perlu luangkan sedikit masa didepan laptop untuk menghadiri Webinar PERCUMA, yang disediakan oleh pihak JomNiaga.

Apa itu Webinar?

Oh webinar tu sama macam seminar atau kursus yang selalu korang hadiri untuk tambah ilmu baru tu. Cuma webinar ni akan diadakan dalam keselesaan rumah korang sendiri. Tak perlu susah nak kemana-mana pun. Cuma online seperti biasa, login ke link webinar tu dan mulalah kumpul ilmu tentang Pemasaran Affiliate. Mudah kan.

Tapi jangan lupa sediakan pen dan kertas untuk menyalin nota-nota penting. Nota-nota dan teknik-teknik yang dikongsikan nanti, bolehlah korang pratikkan untuk memastikan korang berjaya menjadi seorang pakar Affliate yang berjaya.

Kalau korang rajin, memang tak mustahil korang dapat menjana beratus-ratus malah beribu-ribu ringgit sebulan. Tapi ni belum sampai tahap rajin lagi, tu yang dapat jana sedikit je. Nantilah nak usaha juga untuk jana beratus-ratus, nak kumpul duit untuk beli laptop baru. Laptop yang guna ni dah semakin uzur, tapi selagi masih boleh diguna pakai, sayang pula nak tukar sebab dah banyak berjasa.

Opps tersasar pula dari topik asal. Ok berbalik pada tajuk Cara menjana pendapatan dengan Affiliate, yakin korang tak akan merasa rugi menyertai webinar ni. Sebab yang utama adalah Webinar ni PERCUMA, jadi memang tak rugi apa-apa kan. Keduanya, sebab saya sendiri dah menyertai webinar ni jadi saya yakin akan hasilnya.

Jujurnya memang sebelum daftar JomNiaga dan sebelum menyertai Webinar percuma ni, saya memang langsung tak tau tentang pemasaran Affiliate ni. Gatal tangan daftar JomNiaga sebab nak tahu betul ke tidak boleh jana pendapatan dengan Affiliate ni.

Hasilnya dari O% ilmu tentang Affliate, saya dah mampu jana komisen dalam jangka waktu yang singkat hanya dengan mengikuti Webinar ni. Saya yakin, korang pun boleh. Jadi jangan lepaskan peluang untuk sertai WEBINAR PERCUMA

p/s makanan dah didepan mata, tunggu nak suap ke mulut sendiri je ^_^

Tag : OnlineEarn
0 Komentar untuk "Cara Menjana Pendapatan Dengan Affiliate"
Back To Top