This blog is under FaceLift, to serve you better, Sorry for any incovinience...

About The Soonex

Get in Touch

Your e-mail address is incorrect. Please check it and try again.

Thanks for your subscription!

Maut Tersepit Lif

KUALA LUMPUR - Seorang murid tahun lima maut selepas kepalanya tersepit di pintu lif dalam kejadian di Perumahan Awam Desa Tun Razak di sini hari ini dan lebih menyayat hati bila Admin melihat ibu Arwah yang pengsan ketika melihat jenazah arwah ketika pintu lif dibuka bagi mengeluarkan Arwah mangsa.

Dalam kejadian 12.50 tengah hari itu Khairul Amir Azri Lani, 11, tersepit ketika cuba keluar daripada lif yang tersekat antara tingkat dua dan tiga di bangunan berkenaan.

Menurut saksi, Mohd Nor Asyriq Mohd Zafridin, 17, mangsa cuba memanjat ke tingkat tiga, namun secara tiba-tiba lif itu bergerak ke bawah menyebabkan kepalanya tersepit di pintu.

"Masa tu Amir teragak-agak cuba nak melompat keluar, bila dia cuba tiba-tiba lif bergerak,” katanya kepada pemberita di lokasi kejadian.

Sementara itu, Penolong Pengarah Bahagian Operasi Bomba Kuala Lumpur Azizan Ismail berkata pihaknya menerima laporan mengenai insiden tersebut pada pukul 1.16 petang dan sebuah jentera dengan tujuh anggota digegaskan ke tempat kejadian.

Semoga roh arwah ditempatkan dikalangan orang orang yang beriman Amin.... dan ucapan Takziah Admin ucapkan kepada seluruh ahli keluarga Arwah adik Khairul Amir Azri Lani dan semoga tabah menerima ketentuan ilahi.

Tag : Keselamatan
0 Komentar untuk "Maut Tersepit Lif"
Back To Top