This blog is under FaceLift, to serve you better, Sorry for any incovinience...

About The Soonex

Get in Touch

Your e-mail address is incorrect. Please check it and try again.

Thanks for your subscription!

Sarah malas layan Ammar

PUTERI SARAH enggan melayan dakwaan mengarut bekas kekasihnya, Ammar.
SETELAH hubungan antara pelakon dan model Ammar Alfian dan Puteri Sarah Liyana berakhir, tiada lagi kisah yang membabitkan mereka apabila kedua-duanya membawa haluan masing-masing.
Apatah lagi, sekarang ini Sarah sudah tampil bertudung dan menyatakan kehidupannya kini lebih bahagian tanpa kekasih dan lebih mudah buat dirinya untuk fokus dalam kerjaya lakonannya.
Bagaimanapun, baru-baru ini Ammar telah membuat pendedahan apabila menyatakan bekas kekasihnya itu kini sedang menjalinkan hubungan dengan dengarah dan pelakon popular, Syamsul Yusof.
Ketika dihubungi Kosmo!, Sarah menyatakan dia begitu terkejut dengan dakwaan tersebut dan berasa hairan apabila dirinya tiba-tiba dikaitkan pula dengan anak kepada penerbit Yusof Haslam itu.
Ikuti temu bual seterusnya bagi mendapatkan kepastian mengenai hubungannya dengan Syamsul seperti yang didedahkan Ammar.
Kosmo!: Sebelum ini Sarah menyatakan tidak mempunyai kekasih setelah putus cinta dengan Ammar. Bagaimanakah timbul pula kisah percintaan anda dengan Syamsul?
SARAH: Sebenarnya saya agak terkejut dengan pendedahan tersebut dan tidak menyangka sama sekali cerita sebegini boleh ditimbulkan oleh Ammar memandangkan kami secara rasminya sudah berpisah sejak bulan Disember tahun lalu. Saya sendiri tertanya-tanya dan tidak tahu alasan Ammar berbuat demikian sehingga menuduh saya sebegitu. Jadi, setelah difikirkan semula lebih baik saya tidak layan sebarang kenyataan yang dibuat olehnya.
Apakah status hubungan anda dengan Syamsul?
Kalau boleh saya tidak mahu mengulas panjang mengenainya kerana tidak mahu ia berpanjangan. Cuma, apa yang boleh saya cakap kami memang tidak menjalinkan sebarang hubungan cinta.
Adakah benar anda dan Syamsul pernah berlakon bersama-sama sebelum ini?
Tidak dinafikan kami pernah berlakon dalam drama bersiri KL Drift The Series pada bulan November tahun lalu, tetapi dakwaan yang menyatakan kami menjalinkan hubungan cinta memang tidak benar. Selepas membintangi drama tersebut kami sudah tidak lagi berjumpa kerana masing-masing sibuk, malah Syamsul sekarang banyak menghabiskan masanya di Bangkok, Thailand untuk menyelesaikan proses penerbitan filem KL Gangster 2. Jadi, bila masa pula kami berjumpa dan bercinta.
Apakah yang ingin anda lakukan sekiranya Ammar terus bercerita tentang diri anda?
Saya tidak kisah apa pun yang dia ingin cakap, asalkan tidak melampaui batas. Sekarang ini lebih baik saya fokus sahaja kepada kerjaya lakonan tanpa memikirkan kenyataan yang dibuat olehnya.
Apakah perkembangan kerjaya anda sekarang ini?
Pada bulan hadapan saya akan ke Bandung, Indonesia untuk menjalani penggambaran drama bersiri Cinta Berkalung Duri untuk siaran RTM. Kemudian pada 4 Mei ini telemovie lakonan saya iaitu Anak Menantu akan disiarkan di TV3 untuk slot Cerekarama. Bagaimanapun, saya ingin mengambil kesempatan untuk memberitahu bahawa telemovie itu merupakan yang terakhir menampilkan saya tidak bertudung. Seboleh-bolehnya saya tidak mahu peminat salah sangka dan menganggap saya telah menanggalkan tudung semata-mata kerana mahu berlakon.
Oleh RONI HIDAYAT RIDWAN
0 Komentar untuk "Sarah malas layan Ammar"
Back To Top