This blog is under FaceLift, to serve you better, Sorry for any incovinience...

About The Soonex

Get in Touch

Your e-mail address is incorrect. Please check it and try again.

Thanks for your subscription!

Tikam selepas SEKS

Isteri mental

Seorang isteri yang telah diperdaya oleh suaminya bertindak nekad menikam jantung suaminya selepas mereka melakukan hubungan seks.

Nooshin Nedjah, 30, yakin yang suaminya, Medi Sangachin, 36, telah berkahwin dengan orang lain semasa dia melawat keluarganya di Iran.

Semasa sedang melakukan hubungan seks, Nedjah memberitahu Sangachin yang dia mempunyai ‘kejutan’ sebelum melakukan serangan tersebut pada 17 Februari lalu.

Sangachin telah kehilangan darah yang banyak selepas pisau dapur menusuk ke jantungnya.

Namun, dia telah dihantar dengan segera ke sebuah hospital di Leeds, Britain dan berjaya diselamatkan oleh seorang doktor pakar, Dr Patrick McGoldrick.

Berdasarkan sebutan kes pada Jumaat lalu, Nedjah telah dituduh atas pertuduhan cubaan membunuh tetapi pihak Mahkamah Leeds Crown telah menetapkan tindakannya sebagai mencederakan mangsa dengan niat.

Pihak mahkamah mendapat maklumat yang kedua-dua mereka berasal dari Iran dan telah berkahwin pada Jun tahun lalu setelah mula berkenalan pada tahun 2010 di dalam sebuah bas.

Mereka menetap di sebuah rumah flat dan pada masa sama jiran-jiran yang berada di situ menganggapkan mereka bukanlah pasangan yang bahagia.

Pada Disember tahun lalu, Sangachin telah melawat keluarganya di Iran dan dia memberitahu isterinya yang dia telah bersikap curang.

Nedjah bersikap semakin cemburu setelah dia mendapati suaminya telah berkahwin dengan wanita lain apabila suaminya melawat Iran

.

Tag : Dunia
0 Komentar untuk "Tikam selepas SEKS"
Back To Top