This blog is under FaceLift, to serve you better, Sorry for any incovinience...

About The Soonex

Get in Touch

Your e-mail address is incorrect. Please check it and try again.

Thanks for your subscription!

Lelaki Buncit Tarikan Buat Wanita Cantik

Lelaki perut buncit, memang saham tinggi. Tak percaya? Tengok je sapa-sapa lelaki yang berperut buncit ...isteri mereka mesti lawa segak bergaya. Dan yang tak tahannya, dah la buncit, umur lak jauh beza dengan pasangannya yang cantik lawa. Ada tu beza sampai 10 tahun tu.
Bukan jadi kehairanan, memang yang perut buncit ini ada kelebihan sendiri. Perempuan tak kesah sangat pasal penampilan ni, kerana mereka tahu lelaki buncit ini ada ciri-ciri yang mereka cari. Apa dia ciri-ciri tu? Hmm korang kenalah fikir sendiri.... cuba cari subjek lelaki berperut buncit dan ada bini cantik ..... dan cari apa ada pada lelaki tersebut.
Aku buncit ... tapi tak adalah sebuncit mereka yang benar-benar buncit. Mungkin buncit sebab banyak makan bersulam air, tak pun sebab aku gemar layan bantal lepas makan ....ibarat ular sawa kekenyangan membaham anak rusa nani baru tumbuh ekor.
Memandangkan ada faktor lain yang buat lelaki buncit istimewa, maka itu sebab ramai lelaki tak kesah mereka jadi buncit. Perempuan cun pun tak hairanlah lelaki yang mereka cintai tu buncit, cumanya mereka je jadi risau jika mereka pula yang buncit ... yelah, lelaki ... ada kuota lebih.... perempuan nak tak nak kenalah maintain body agar suami buncit mereka tak lari ke perempuan yang lebih cantik dan lebih umphhh dari mereka.



Tag : Sosial
0 Komentar untuk "Lelaki Buncit Tarikan Buat Wanita Cantik"
Back To Top